Юні друзі!
Запрошую вас на навчання з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!
З повагою Людмила Федорівна
Добрий день, дорогі одинадцятикласники.Запрошую вас на навчання з використанням дистанційних технологій.Бажаю всім миру та здоров'я!
Дорогі випускники!
Запрошую вас з 30.06 2022 на мій блог для підготовки до НМТ з української мови
9 червня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Тест з української мови є чудовою нагодою повторити вивчений матеріал !
Виконайте тести (1-27 ) за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/281/
8 червня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Тест з української мови є чудовою нагодою повторити вивчений матеріал !
Виконайте тести (31 ) за посиланням:
7 червня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
-Перегляньте відео «Загальна морфологія»
Принципи поділу слів за частинами мови. Загальна характеристика частин мови (самостійні (іменні та дієслівні), службові, вигук; змінні, незмінні).
ТЕСТИ Й ПРАКТИКА
2 червня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Посилання:http://lv.testportal.gov.ua:8080/
1 червня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Тест з української мови є чудовою нагодою повторити вивчений матеріал !
Виконайте тести (з 1 по 27 ) за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/168/
Виконайте тренувальні тести за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag klasifikaciya_chastin_movi/
31 травня
Тема : "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
-Пройдіть демонстраційний варіант тесту за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
-Потренуйтеся,виконавши тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5257887
Українська мова
26 травня
Тема уроку:"Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Хід уроку
Пройдіть тренувальний тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5208822
Домашнє завдання:
Виконайте мультипредметний тести за посиланням:
-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6631713
-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9316767
25 травня
Тема уроку: "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Хід уроку
Прочитайте:
Під час проведення спрощеного ЗНО у вигляді національного мультипредметного тесту у 2022 році у блоках з української мови, математики та історії України будуть використані 3 типи тестових завдань.
Кожен тип завдання, що використовується в тестах, має свої особливості та критерії оцінювання.
Пропонуємо читачам ознайомитися з типами завдань і балами, які можуть отримати учасники тестування за їх виконання.
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Такі завдання складаються з основи (умови завдання) та чотирьох або п’яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник мультитесту вибрав і позначив відповідь.
1 бал буде зарахований, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді використовуються в усіх трьох блоках мультитесту – з української мови, математики та історії України.
2. Завдання на встановлення відповідності («логічні пари»)
Ці завдання складаються з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами.
Завдання вважається виконаним, якщо учасник мультитесту зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 3 або від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці відповідей.
Учасник НМТ отримує 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»), тобто може набрати максимум 3 або 4 бали за таке завдання залежно від предметного блоку. 0 балів буде зараховано за будь-яку «логічну пару», якщо відповідь є неправильною, зроблено більше однієї позначки в рядку та / або колонці чи відповіді на завдання не надано.
Завдання з інформацією, позначеною цифрами від 1 до 3, використовуються в блоці НМТ з математики.
Завдання з інформацією, позначеною цифрами від 1 до 4, використовуються у мультитесті у блоках з української мови та історії України.
3. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю
Завдання відкритої форми неструктурованого типу складаються тільки з основи і передбачають розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник НМТ, здійснивши відповідні числові розрахунки, надав, кінцеву відповідь, дотримуючись вимог і правил.
За правильне виконання такого завдання учасник отримує 2 бали, в іншому випадку – 0 балів.
Такі неструктуровані завдання будуть використані у блоці НМТ з математики.
Максимальна кількість тестових балів, які зможе набрати учасник національного мультипредметного тесту, правильно виконавши всі завдання трьох блоків, становитиме 100 балів.
Так, за блоки з української мови та історії України вступники зможуть набрати по 35 балів, а за блок з математики – 30 балів.
Домашнє завдання:
Виконайте мультипредметний тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1694053
Контрольна робота для Софії
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8176629
24 травня
Тема уроку: "Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022"
Хід уроку
Ось така підготовка допоможе не лише якісно повторити мовні теми чи відпрацювати найбільш проблемні розділи, а також призвичаїтися до роботи в середовищі онлайн-тестувальників.
Передусім, безперечно, варто продовжувати ретельно працювати над шкільною програмою з української мови, відвідуючи онлайн або офлайн уроки.
А для самостійного тренування доречно використовувати:
- тести ЗНО-ОНЛАЙН з української мови та літератури за минулі роки;
- завдання з української мови, згруповані за певними темами, які відповідають мовним темам, передбаченим програмою;
- перелік слів з правильними наголосами до ЗНО-2022;
- коментарі до тестів з української мови минулих років, які надані провідними фахівцями з підготовки до тестування.
- -Уважно прочитайте:
Тестування з української мови не буде містити завдань з літератури чи відкритих відповідей. Зміст цього блоку буде відповідати чинній програмі ЗНО, тобто будуть такі теми як: “Синтаксис”, “Морфологія”, “Орфографія”, “Лексикологія”, “Фразеологія”, “Стилістика”, “Розвиток мовлення”. Тест складатиметься з 20 завдань: 15 на одну правильну відповідь і 5 на встановлення відповідності. За виконання можна отримати від 0-35 балів. Для результату за шкалою 100-200 достатньо буде отримати хоча б 1 бал.
-Пройдіть національний мультипредметний тест ЗНО онлайн 2022 року – демоваріант за посиланням:
Домашнє завдання:
Виконайте мультипредметний тест за посиланням:
20 травня
Контрольна робота для Іллі
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7296467
19 травня
Тема уроку: "Контрольна робота за рік"
Мета уроку:перевірка знань
Хід уроку
Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1771889
Час виконання -40 хв.
Розпочинайте.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2100480
Домашнє завдання
Готуємося до складання національного мультимедійного тесту з української мови
Подивіться обов'язково ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЮ від Олександра АВРАМЕНКА до ЗНО-2022. Національний мультипредметний тест .
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?
19 травня
Тема 2 уроку: Підготовка до складання
мультитесту з української мови. ЗНО-2022.
Хід уроку
https://www.youtube.com/watch?
Домашнє завдання
Перегляньте відео
"ВСЯКА ВСЯЧИНА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ . 100 завдань-карток для повторення до ЗНО з української мови "👌
https://www.youtube.com/watch?
18 травня
Тема уроку: " Повторення й узагальнення вивченого з орфографії.
Словосполучення з прийменником "по"
Мета уроку: удосконалити практичні навички з тем
Хід уроку
-Перегляньте відеоуроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=kBY3a6juvMQ
-Виконайте тести ЗНО онлайн за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-prijmennik/
Домашнє завдання:
Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2750322
17 травня
Тема уроку "Повторення й узагальнення вивченого з лексикології"
Мета уроку:повторити та узагальнити знання з теми
Хід уроку
-Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=J8CoHyXP2Ik&ab_channel=MONUKRAINE
-Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9535376
Домашнє завдання:
-Закріпіть тему завданнями вправ 671,672,673 (усно) відповідного розділу у вашому підручнику (параграфи 57,58).
-Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2184689
12 травня
1 урок
Тема уроку: "Повторення й узагальнення вивченого з орфографії"
-Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://uroky.com.ua/uzagalnennja-z-orfografii
-Виконайте тестові завдання за посиланням:
Домашнє завдання:
-Закріпити тему “Повторення й узагальнення вивченого з орфографії”
-Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6158560
2 урок
Тема уроку: "Повторення й узагальнення вивченого з фразеології."
-Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://uroky.com.ua/povtorennja-uzagalnennja-frazeologii/
Домашнє завдання:
- Закріпити тему “Повторення й узагальнення вивченого з фразеології” завданнями відповідного розділу у вашому підручнику на с.225 -228.
- Виконайте тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2900282
11 травня
Тема уроку: "Повторення вивченого з морфології (числівник, дієслово)"
Мета уроку: узагальнити вивчене з теми,набути практичних навичок.
Хід уроку
Дорогі діти,ми закінчили вивчення освітньої програми з курсу української мови за 11 клас.
Залишилися уроки,на яких ми будемо повторювати та узагальнювати вивчене з курсу української мови.Будьте старанними,бо ці уроки допоможуть вам набути практичних навичок із орфографії,пунктуації,стилістики,лексики. Така підготовка допоможе не лише якісно повторити мовні теми чи відпрацювати найбільш проблемні розділи, а також призвичаїтися до роботи в середовищі онлайн-тестувальників і успішно скласти мультитест ЗНО-2022 з української мови
Працюємо сьогодні у Всеукраїнській школі онлайн за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
Домашнє завдання
-Прочитайте рекомендації
"Мультитест ЗНО-2022: українська мова" за посиланням : https://osvita.ua/test/86235/
10 травня
Тема уроку: "Тренувальні вправи з теми: "Правопис складних прийменників і сполучників.Перехід повнозначних слів у прикметники та сполучники.Правопис заперечних часток "
Мета уроку:узагальнити та систематизувати знання про правопис прийменників, сполучників, часток.
Хід уроку
1.Повторіть правила з теми , прочитавши лінгвістичну довідку за QR-кодом у підручнику на сторінці 258.
2. Із вправи 772 випишіть :
-прийменники
-сполучники
-частки
Усно поясніть правопис.
3.Виконайте письмово вправу 776.
4.Правильно запишіть прийменники у поданих словосполученнях. Поясніть їх правопис.
(За) для нас, з (по) між усіх, (по) між людьми, (на) чолі з Іваненком, (на) зустріч щастю, (на) устріч з братом, (на) передодні свята, (у) напрямку до площі, (із5.) за рогу вулиці, (з) під материної опіки, вдивлятися (в) далечінь, дивитися (в) гору, зібратися (в) гори, повторювати (в)третє, заглянути (в) третє вікно, прийшли (у) двох, жили (у) двох кімнатах, у (ві) сні, покотився (з) гори зеленої, (по)над деревами, (по) під хмари, з (по) над гір, (з) над вершин.
5. Перекладіть (усно) прийменникові словосполучення з російської мови українською.
Прийти по делу. По собственной воле. В рассрочку. Не по силам. По закону. Приняться за работу. Поставить в пример. По указанию. По всем правилам. По последней моде. Принять во внимание. Принять к сведению. Работать по схеме. По моим сведениям. Послать по почте. В адрес. По прибытии. Поступать в университет. Читать на украинском языке. Войти в аудиторию. В столе. По причине. В течение. По заказу. Выйти из отдела. По истечении времени. Папка для бумаг. Вопреки желанию.
6. Напишіть НЕ зі словами разом чи окремо й поясніть їх правопис.
(Не) переконливий, ніде (не) знаний, (не) активний, (не) вблаганний, (не) густо, (не) в’янучий, (не) краще, (не) врожай, (не) жить, (не) мічний, (не) знаний, (не) забутий усіма вчинок, (не) мовби, (не) йти, (не) досушити, (не) зважаючи на, (не) здужати, (не) привітний, (не) далеко, (не) спроста, (не) доречно, (не) абиякий, (не) білений, (не) густо, (не) доліт, (не) дорого, а дешево, (не) довиконати, (не) охота, (не) мій, (не) дев’ятий, (не) раз, (не) досить, (не) проворний, (не) істотно, (не) з’ясоване досі питання, (не) там.
Домашнє завдання:
Перепишіть, розкриваючи дужки.
1. Життя карає (не) одмінно за кожен гріх, за хибний крок, поки збагнеш, що (не) година, а все життя - один урок (В. Черепков). 2. Якого б хліба у житті (не) їв, смачніша дома спечена хлібина (К. Лесьєв-Лесь). 3. На світі більше, ніж зірок у неба, (не) кволих душ, а пристрасних, хоробрих (П. Воронько). 4. Моя правда завжди насторожі, (не) впускає брехню у мій дім (В. Білас). 5. Один згоряє у труді, (не) знаючи спочину, а другий сили молоді марнує без упину (М. Луків). 6. Запорожжя споконвіку було серцем українським, а воля на Запорожжі ніколи (не) вмирала, та й давні звичаї ніколи (не) забувались, і козацькі предковічні пісні (не) замовкали (Я.Куліш).
5 травня
2 уроки
Тема уроку: "Правопис складних прийменників і сполучників.Перехід повнозначних слів у прикметники та сполучники.Правопис заперечних часток "
Мета уроку: повторити вивчене про службові частини мови; узагальнити та систематизувати знання учнів про правопис прийменників, сполучників, часток.
Хід уроку
-Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
-Запам'ятайте :
Уживання прийменників і сполучників
Правопис прийменників
За будовою прийменники поділяються на:
- прості: без, біля, до, на;
- складні (складаються з двох або кількох простих прийменників): із-під, попід, довкола;
- складені (складаються з кількох слів): у зв’язку з, за винятком, одночасно з.
Разом пишуться складні прийменники, утворені сполученням:
- одного чи кількох простих прийменників: понад, поза, щодо, задля, поміж, побіля;
- прийменника з будь-якою частиною мови: наперекір, наприкінці, назустріч, всупереч.
Через дефіс пишуться складні прийменники з першою частиною з- (із-): з-під, із-за, з-поза, з-посеред, із-понад.
Окремо пишуться складені прийменники та прийменникові сполучення, утворені сполученням іменників та прислівників із прийменниками: відповідно до, незалежно від, в результаті, згідно з, під кінець, незважаючи на, з допомогою, але внаслідок.
До прийменника, що закінчується на приголосний, перед словом з кількома приголосними (як засіб милозвучності) додаються голосні і, о або у: зі мною, піді мною, наді мною, переді мною, уві сні, уві млі.
Правопис сполучників
За будовою сполучники бувають:
- прості (складаються з одного слова): а, і, та, чи;
- складні (складаються з кількох частин): якщо, зате, щоб, ніби, якже;
- складені (складаються з двох або більше частин): тому що, для того щоб, у міру того щоб, незважаючи на те що.
За вживанням у мові сполучники поділяються на:
- одиничні: і, а, але, так: Цвітуть сади, біліють хати, а на горі стоять палати, неначе диво;
- повторювані: і...і, ні...ні, або...або: Гонтар то зважував наслідки минулого дня, то обмірковував план на завтра, то обдумував форми нової роботи;
- парні: не тільки..., а; як..., так; хоч..., але; не стільки..., скільки; якщо..., то: Він не тільки дорогу на Січ знає, а ще й порадить тобі в потребі, розумна голова.
Разом пишуться сполучники, утворені поєднанням службових чи повнозначних слів із частками або прийменниками: зате, також, якщо, немовби, притому, неначебто, тобто.
Окремо пишуться:
- сполучники з частками б, би, ж, же: адже ж, коли б, хоч би, а як же;
- складені сполучники: для того щоб, тимчасом як.
Через дефіс пишуться сполучники з підсилювальними частками -бо, -но, -то: тому-то, тільки-но, отож-бо.
Слід розрізняти сполучники, які пишуться разом (якщо, проте, причому) з однозвучними самостійними словами, які пишуться окремо (як же, про те, при чому).
- Сполучники не є членами речення і не відповідають на питання.
- Сполучники можна замінити синонімічними сполучниками.
- У реченні на сполучник не падає логічний наголос: Якби тут був мій товариш! Як би краще виконати завдання. Якщо хочеш, допоможу тобі. Як що трапиться, нарікай на себе.
Прийменники Квіти навколо хати, близько другої години, близько сотні, був поруч з ним, поруч хаток, сидить кінець столу, стоїть край села, почекай коло хвіртки | Інші частини мови ПРИСЛІВНИКИ Подивилася навколо, стояли поруч, підійшли близько ІМЕННИКИ Широке коло, щасливий кінець, далекий край |
-Дослідження-відновлення
Розкрийте дужки, правильно записавши прийменники.
- (З)під лісового корча б’є джерельце русявої, чистої тиші (Є. Гуцало). 2. Геть (по)над морем, над хвилями синіми в’ються, не спиняються чаєчки білії (Леся Українка). 3. (Не)зважаючи (на) маленький вітерець, парило і робилося душно (Г. Тютюнник). 4. Той ніколи не доскочить слави, хто (за)для неї на землі живе (В. Симоненко). 5. (Із)за лісу, (з)за туману, місяць випливає (Т. Шевченко). 6. (З) ад хмар часом прилине прощання з літом журавлине (П. Тичина). 7. Ми йдемо серединою бульвару (в)напрямку до східців у порт (Ю. Яновський). 8. (По)за хатами тяглися виноградники (І. Нечуй-Левицький). 9. А обіч (у)здовж неї — стовпи (в)далину (А. Головко).
-Дослідження-аналіз
Розкрийте дужки. Поясніть, у яких випадках подані слова виступають прийменниковими сполученнями, а в яких є однозвучними з ними прислівниками. З’ясуйте відмінність у правописі.- (На)зустріч із сутіні (в)раз вискочила постать і гукнула, клацнувши рушницею (А. Головко). 2. Кружалком сонце покотилось (на)зустріч місяцеві й тьму (Б.-І. Антонич). 3. (З)ранку почалася справжня осінь (П. Загребельний). 4. Мирон міг довбати шурфи в будь-якому ґрунті (з)ранку до вечора (В. Сліпачук). 5. (У)середині острова над чималою бухтою розташувалися чотири десятки рибальських хат (М. Трублаїні). 6. Як зверху погане, то (в)середині вдвоє (Народна творчість).
-Творче конструювання
З поданими словами складіть по два речення таким чином, щоб у першому випадку слово виступало як прийменник, а в другому — як інша частина мови (укажіть, яка саме): - Коло, круг, край, кінець, навпроти, поблизу, зважаючи на, навздогін, поряд, з середини, з боку, на початку, внаслідок..
4 травня
Тема уроку: "Ступені порівняння означальних прислівників.Правопис прислівників.Мовленнєві помилки в уживанні прислівників і шляхи їх подолання"
Мета уроку: формувати вміння відрізняти правильні форми прислівників від помилкових, редагувати речення з помилками у вживанні прислівників,
Хід уроку
1.Робота з підручником
-прочитайте теоретичний матеріал за QR-кодом на с.257;
-прочитайте у вправі 767 поради,як правильно використовувати у мовленні прислівники;
-виконайте письмово вправу 766;
-виконайте письмово вправу 768.
-виконайте тестові завдання за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-prislivnik/
Домашнє завдання
Виконайте письмово вправу №769
3 травня
Тема уроку:"Морфологічні типи прислівників.Розряди прислівників за значенням. Правопис прислівників"
Мета уроку: розширити відомості про лексичне значення, морфологічні ознаки, синтаксичні функції, розряди прислівників за значенням; формувати вміння відрізняти правильні форми прислівників від помилкових, редагувати речення з помилками у вживанні прислівників, розвивати вміння утворювати ступені порівняння означальних прислівників.
Хід уроку
1.Повторіть відомості про прислівник,переглянувши відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
2. Розглянувши таблицю, знайдіть у тексті прислівники. Визначте розряд за значенням та синтаксичну функцію.
Прислівник як частина мови
Основні характеристики | Приклади | |
Семантичні (розряди і групи) | ||
Означальні | Якісно-означальні | Високо, лагідно, наполегливо |
Кількісно-означальні | Мало, злегка, тричі, трохи | |
Способу дії | Напам’ять, жартома | |
Обставинні | Часу | Торік, вчора, досі, зранку, завжди |
Місця | Вгорі, там, туди, звідусіль | |
Причини | Ненароком, чомусь, тому, знічев’я | |
Мети | Наперекір, навмисне, напоказ | |
Граматичні (морфологічні) | ||
Незмінність | ||
Якісно-означальні мають ступені порівняння | Весело — веселіше — найвеселіше; Тихо — більш тихо — найбільш тихо | |
Суфікси: -о, -е, -и, -а, -ому, -ему, -ні | Щиро, добре, по-вовчи, учора | |
Будова | ||
Прості | Тут, де, ясно, гарно | |
Складні | Куди-небудь, босоніж | |
Складені | На сміх, день у день | |
Синтаксичні функції | ||
Обставина | Що маєш завтра зробити, то зроби сьогодні, а що маєш з’їсти нині, то лиши на завтра (Народна творчість). | |
Присудок | Працю плуга по борозні видно (Народна творчість). | |
Вставні слова | І найвища, по-моєму, краса — це краса вірності (О. Гончар). | |
Щоночі перед нами відкривається небесна книга Всесвіту — міріади далеких зірок. Вони групуються у фігури, начебто зумисне і неспроста позбирав їх докупи, немов по-мистецькому вишив на небесному килимі вигадливі візерунки — сузір’я.
Кожен народ по-своєму поділяв небо на сузір’я. Вигляд зоряного неба невпинно змінюється залежно від пір року. Взимку, наприклад, сяють сузір’я Оріона, Великого Пса, Візничого. Навесні вони зникають, натомість з’являються інші сузір’я.
З прадавніх часів небо непереможно вабило до себе людську думку. Про нього створювалось багато-багато легенд і казок.
Сьогодні людство наполегливо проникає в незвідані глибини Всесвіту. Дедалі більше загадок космічної безодні перестає бути таємницею (С. Скляренко).
3. Розгляньте таблицю «Правопис прислівників». Пригадайте основні правила.
Правопис прислівників
Разом | Окремо | Через дефіс |
1. Утворені поєднанням прийменника з повнозначними частинами мови: відтепер, востаннє, вперше, передусім. 2. Утворені поєднанням кількох основ: ліворуч, нашвидкуруч, чимдуж. 3. Утворені поєднанням часток аби-, ані-, де-, чи-, що-, як- з різними частинами мови: анічичирк, дедалі, щодуху, якраз | 1. Такі, які складаються з прийменника та іменника, в яких іменник зберігає своє конкретне лексичне значення і граматичну форму: без жалю, на щастя, по сусідству, на світанку. 2. Такі, які складаються з двох іменників або числівників у поєднанні з одним або двома прийменниками: день у день, з боку на бік. 3. Утворені сполученням прийменника з повним прикметником: в основному, в цілому | 1. Утворені повторенням того самого кореня, синонімічних, антонімічних слів: довго-довго, коли-неколи. 2. З частками будь, небудь, казна, хтозна, бо, но, то, от, таки: будь-як, хтозна-де. 3. Утворені від прикметників і займенників із суфіксом -ому, -и і префіксом по-: по-новому, по-вовчи |
4. Поясніть правопис прислівників у наведених реченнях(усно).
1. Як на/весні шум зелений оживляв сумну діброву, та що/дня поет приходив до діброви на розмову (Леся Українка). 2. Тут з діда/ прадіда, із віку/в/вік збирали мед, з берез точили сік (І. Нехода). 3. Тепер, ставши з циклоном віч/на/віч, людина мусила помірятися силою з ним (О. Гончар). 4. В/день такий розцвітає весна на землі (В. Сосюра). 5. І в/день і в/ночі кипіла робота (З посібника). 6. Люди, які розмінюють свої почуття на/право й на/ліво, по/моєму, з/рештою мусять відчути себе злидарями (О. Гончар).
► Пригадайте, що таке омофони. Поясніть правопис поданих слів. Назустріч — на зустріч; нагорі — на горі; удвоє — у двоє; по-новому — по новому; навіки — на віки; збоку — з боку; услід — у слід; вночі — в ночі.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ :
► Прочитайте. Зробіть повний морфологічний розбір прислівників, заповнивши таблицю.
Чудово було тут, на Дніпрі! Широко, на кілька верстов розметнувся він, спокійно плинучи під сонцем до моря. Святково мигтять чайки над небесно чистою водяною рівниною, біліють вітрильники, снують шаланди, підходять плоти. Сила-силенна води, чистої, свіжої, солодкої, плине і плине кудись до моря. Багатий нею Дніпро, багатший за всякого царя. Весь ярмарок, згоряючи від спраги, черпає з нього пригорщами, кухлями, тисячами відер, а в ньому не меншає анітрохи. Найвправніші нирці не можуть сягнути дна в його холодних глибинах. Як добре, що належить він усім, однаково привітний та щедрий до кожного (О. Гончар).
Морфологічний розбір прислівника
№ з/п | Прислівник | На яке питання відповідає | Розряд за значенням | Ступінь порівняння | Від якої частини мови утворений | Правопис | Синтаксична роль |
28 квітня
Тема уроку:
1 урок: "Творення і правопис дієприслівників."
2 урок: "Дієприслівниковий зворот"
Мета уроку:узагальнити знання з теми,набути практичних навичок правильного вживання дієприслівників .
Хід уроку
-Прочитайте лінгвістичну довідку :
Дієприслівниковий зворот
Дієприслівник із залежними від нього словами називають дієприслівниковим зворотом. У реченні зворот завжди виступає обставиною і є одним членом речення: Не знаючи броду, не лізь у воду.
На письмі дієприслівниковий зворот завжди виділяють комою незалежно від його місця в реченні: Вони стали на поріг, шукаючи очима дівчину. Шукаючи очима дівчину, вони стали на поріг. Вони, шукаючи очима дівчину, стали на поріг. Якщо два чи більше дієприслівникових звороти стоять поряд, вони є однорідними обставинами, між ними ставимо кому. Кому не ставимо, якщо дієприслівникові звороти з’єднані неповторюваним сполучником: Крутячи старий коловорот і в криницю нахиливши лиця, опускали цинкове відро. Дієприслівникові звороти-фразеологізми, які стоять після дієслів, комами не виділяють: Сидіти склавши руки. Якщо виражений фразеологізмом дієприслівниковий зворот стоїть перед дієсловом-присудком, його виділяють комою: Склавши руки, сидіти.
Одиничний дієприслівник не виділяють комами, якщо він стоїть після дієслова-присудка і має значення обставини способу дії: Ідуть співаючи дівчата. Виділяють комою одиничний дієприслівник, якщо він означає додаткову дію до дієслова-присудка: Буйний вітер замовк, пролетівши.
Дієприслівниковий зворот
Дієприслівник із залежними від нього словами називають дієприслівниковим зворотом. У реченні зворот завжди виступає обставиною і є одним членом речення: Не знаючи броду, не лізь у воду.
На письмі дієприслівниковий зворот завжди виділяють комою незалежно від його місця в реченні: Вони стали на поріг, шукаючи очима дівчину. Шукаючи очима дівчину, вони стали на поріг. Вони, шукаючи очима дівчину, стали на поріг. Якщо два чи більше дієприслівникових звороти стоять поряд, вони є однорідними обставинами, між ними ставимо кому. Кому не ставимо, якщо дієприслівникові звороти з’єднані неповторюваним сполучником: Крутячи старий коловорот і в криницю нахиливши лиця, опускали цинкове відро. Дієприслівникові звороти-фразеологізми, які стоять після дієслів, комами не виділяють: Сидіти склавши руки. Якщо виражений фразеологізмом дієприслівниковий зворот стоїть перед дієсловом-присудком, його виділяють комою: Склавши руки, сидіти.
Одиничний дієприслівник не виділяють комами, якщо він стоїть після дієслова-присудка і має значення обставини способу дії: Ідуть співаючи дівчата. Виділяють комою одиничний дієприслівник, якщо він означає додаткову дію до дієслова-присудка: Буйний вітер замовк, пролетівши.
-Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8
-Завдання та вправи для самоконтролю
1. Утворіть від поданих дієслів дієприкметники і дієприслівники. Запишіть їх і поясніть написання.
Наприклад: перетворювати — перетворюючий, перетворений, перетворюючи, перетворивши.
Виконувати, перевіряти, ламати, захоплювати, повідомляти.
2. Утворіть від поданих дієслів дієприслівники. Запишіть за зразком і поясніть їх написання:
1. Ідуть — ідучи, летять — летячи.
Бачать, виробляють, ходять, знають, пізнають, копають, ховають, ловлять, сідають, мають.
2. Спитав — спитавши.
Зробив, покликав, написав, почув, зібрав, прийшов, ходив, запросив, відправив, похвалив.
3. Випишіть дієприслівники, визначте їх час і вид. Поясніть творення дієприслівників.
1. Бували місяці, коли я ані одної днини не пропускала, не вийшовши на якийсь шпиль гори, не відкривши якогось нового чарівного закутка між скелями, не сполохавши якогось хижака з-поміж густих смерек і не покупавши босих ніг в розпіне-ному потоці (О. Кобилянська). 2. Ніч, тиха, тепла, стояла над землею, поблискуючи зорями, мліючи у своїй розкоші (Панас Мирний). 3. Дивлячись на людей, усміхався мій батько, великий добрий чоловік (О. Довженко). 4. Рим переміг Грецію мілітарно, але вона його підкорила культурою, продовживши себе в античному інваріанті і подарувавши йому історичне безсмертя (Л. Костенко). 5. Хома якусь хвилину сидів замислений, лише оглядаючи рівну дорогу (О. Гончар).
4. Утворіть від наведених дієслів дієприслівники недоконаного виду теперішнього часу.
З дієприслівником, утвореним від виділеного дієслова, складіть два речення так, щоб в одному з них дієприслівник був звичайною обставиною, а в іншому — входив до дієприслівникового звороту.
Німіти, стояти, сміятися, опрацьовувати, бачити.
5. Утворіть від наведених дієслів дієприслівники доконаного виду минулого часу. Використавши дієприслівник, утворений від виділеного дієслова, складіть два речення так, щоб в одному з них дієприслівниковий зворот був на початку речення, а в іншому — в середині.
Спитати, вийти, добігти, підняти, обговорити, засміятися.
6. Зберігаючи зміст поданих нижче речень, перебудуйте їх так, щоб не було дієприслівників.(усно) Зверніть увагу на те, якими формами можна їх замінити, як зміняться структура речень і спосіб вираження думки.
1. Водяні млини, попритулювавшись до високого каміння, поховавшись під зеленими вербами, крутять день і ніч чорними колесами (І. Нечуй-Левицький). 2. Студенти мовчки стоять, милуючись із зоряного неба, вдихаючи пахощі облитої дощем землі (Ю. Яновський). 3. Христя, почувши нестямний голос, підійшла до дверей (Панас Мирний). 4. Романко зареготався, почувши бажання Семенова вчитись, але, трохи подумавши, згодився (М. Коцюбинський).
7. Спишіть, замінюючи взяті в дужки дієслова дієприслівниками. Поставте, де треба, коми.
1. Андрійко село оббіжить, вернеться червоний (сміятися, пустувати). 2. А Василько буде хоч ціленьку ніч ту довгу зі мною сидіти, мене (слухати) та мені у вічі пильненько (дивитися). 3. Було як місяць у віконечко засвітить, Василько дивиться, очей не (зводить) (3 творів Марка Вовчка). 4. Часом Остап зупинявся (прислухатися, придивлятися) (М.Коцюбинський).
8. Прочитайте текст, підкресліть дієприслівники як члени речення. Зробіть висновок щодо значення дієприслівників і їх синтаксичної ролі в реченні.
Часто він (тренер) сидів не на тій, добре знаній, вичовганій тренерській лавці, а осторонь, на зрубаному пеньку давно поваленого осокора і, мружачи старечі очі, дивився на вечірній виїзд молодих лошаків, які тільки цього літа пізнали, що таке хомут, і після довгої непокори примирилися з упряжкою.
Молодняк навчали їздити веселим тротом, вільною риссю, мчати навперегони, слухатися кожного поруху вуздечки.
Старий тренер сидів у затінку й спостерігав, як проносились повз нього лошаки, граючи копитами, залишали по собі приглушений тупіт і легенький серпанок просвіченої сонцем рожевої куряви.
Молоді рисаки приймали фальстарт, кидки з місця, завертали на другий бік доріжки, що бігла ген там під осокорами .проносились за якусь хвилину по колу і, вийшовши на пряму, знову поспішали до нього, несучи на своїх молодих гривах і вітер, і радість, і гарячий шал. Пролітали пара за парою, навперегони, ніби граючись, здійнявши догори красиві окасті голови, торжествуючи від того, що пізнають щастя бігу (І.Цюпа).
9.(усно) Від поданих слів утворіть можливі форми дієприслівників, поясніть їх творення, їхати, проїхати, везти, привезти, ламати, ходити, залишати, вивчати, летіти, ростити, хотіти, лити, вилити, виїжджати, м’яти, махати, махнути, синіти, посинити, оголошувати, оголосити, забивати, забити, розстилати, розстелити, сісти, сидіти, сідати, колоти, заплести.
10. Спишіть, виділяючи дієприслівникові звороти комами. Визначте усно вид кожного дієприслівника.
1. Літак пішов на зниження і незабаром злегка підскакуючи побіг на лижах і зупинився (О. Дон-ченко). 2. Вузька стежка підбігла до кручі і повилась далі крутим берегом над річкою то видираючись на голі горби то ховаючись у низинах (О. Донченко). 3. Коні почувши волю шарпнули з копита, витяглися і помчалися стрілою наввипередки згинувши незабаром у густій куряві (М. Коцюбинський). 4. Атакуючи ворога бійці ще довго чули закличні звуки бойового сигналу. 5. Лише рілля в степу зберігши колір чорний його перелива у золото колось (А Малишко). 6. Роман хотів вирватися, але капітан міцно струснувши його поставив на місце (В. Собко). 7. Ще хвилину люди стояли тихо немов не вірячи в розчарування немов чогось ще сподіваючись (М. Коцюбинський). 8. Світить річка гуляючи заплавами зникаючи у маревах небосхилу (О. Гончар).
11.(усно) Знайдіть обставини, виражені дієприслівниками і дієприслівниковими зворотами, поясніть розділові знаки при них або їх відсутність.
1. Отак сплелись життя і пісня, переливаючись в одне (Б.-І. Антонич). 2. Сонце, досхочу накупавшись у хмарах і блакитних ополонках, струсонуло на сніги вінець проміння, кинуло на небосхил бузкові барви і легко впаялось у промерзлий край землі (М. Стельмах). З. Натрудившися у квітні, перецвівши у маю, йдуть дерева передлітні в повінь лагідну свою (М. Рильський). 4. Плавці мчали до берега, захлинаючись водою, пробиваючись крізь кригу (Ю. Яновський). 5. Дівчина, стрепенувшись, підвела голову (О. Гончар). 6. Одарка як різала ножем хлібину, притиснувши до грудей, так і держить її отетерівши (Гр. Тютюнник). 7. Знітившись, я стаю на поріг (М. Стельмах). 8. Раділи люди встаючи (Т. Шевченко). 9. За вікном розсипаючись котилась зоря (М. Стельмах).
12(усно). Змініть виділені частини речення так, щоб замість дієслова стояв дієприслівник. Поясніть написання не з дієприслівниками.
Зразок. Якщо ти не знаєш броду, то не лізь у воду. — Не знаючи броду, не лізь у воду.
1. Незнайомець пройшов повз, не помітив нас. 2. Все, що можна, зроби сьогодні, не відкладай на завтра. 3. Зроби діло, гуляй сміло. 4. Привчайся ходити рівно, не горбся і не засовуй руки в кишені, — це некрасиво і шкідливо для здоров’я. 5. Сирена гула, не вгавала ні на хвилину.
13.(усно) Запропоновані речення потребують досконалішої редакції. Відредагуйте їх.
1. Виходячи з вагона, у моєї валізки відірвалася ручка. 2. На протязі зовсім короткого часу Василь Іваничук став самим відомішим шахматистом України. 3. Поскільки гість не знав укра-їнської мови, ми почали розмовляти на російській. 4. Сидячи в автобусі, мені стало млосно й дуже заболіла голова. 5. Постовий міліціонер зупинив перебігаючого на червоне світло пішохода. 6. Серед заходів по відзначенню цього свята були слідуючі: виступи музичних колективів, конкурси, вікторини.
Домашнє завдання
27 квітня
Тема уроку: "Творення і правопис дієприкметників.Дієприкметниковий зворот"
Мета уроку: повторити теоретичний матеріал з теми,набути практичних навичок у виділенні комами відокремленого означення,вираженого дієприкметниковим зворотом.
Хід уроку
1.Узагальніть знання з теми за QR-кодом на сторінці підручника 254.
2.Тренувальні вправи (підручник):
-749(письмово);
-754(письмово).
3.Виконайте тестові завдання на оцінку за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-diyeprikmetnik/
Вишліть скриншот з результатом до 28 квітня
Домашнє завдання
Виконайте письмово вправу 755
Виконайте вправу №763
26 квітня
Тема уроку: "Особові, родові,числові форми дієслів,їх творення. Стан дієслів"
Мета уроку:повторити теоретичний матеріал з теми "Дієслово"
Хід уроку
1.Повторіть теоретичний матеріал з теми, розглянувши таблицю:
Дієслово – це самостійна частина мови, що означає дію або стан предмета як процес і виражає це значення в граматичних формах способу, часу, виду, стану, особи, роду. Дієслово відповідає на питання що робити? що зробити? та ін.
У реченні дієслово найчастіше буває присудком, вираженим особовою формою. В інших граматичних формах дієслово може виступати будь-яким членом речення. Я читаю (присудок) газети. Забути (підмет) мову – душу зрадити (присудок).
Форма
Змінювана | Незмінювана |
особова: ходжу, пишете, знаємо | інфінітив (неозначена форма): говорити, умиватися |
дієприкметник (який? який зроблений?): лежачий, пишучий, пожовклий, обраний. побілений, виритий | дієприслівник (що роблячи? що зробивши?):пишучи, сказавши, лежачи, прибігши |
Вид
Доконаний | Недоконаний |
що зробити? написати | що робити? писати |
Творення видових форм дієслова
Дієслова різних видів, що мають тотожне лексичне значення, утворюють видові пари: робити – зробити, лити – налити, зігрівати – зігріти, розрізати – розрізати.
Спосіб
Дійсний | Умовний | Наказовий |
робив, роблю, буду робити, робитиму | сказала б, хотів би | пишімо, пиши, пишіть, хай/нехай пише, хай/нехай пишуть; читаймо, ходімо, сядьмо |
Особові закінчення дієслів наказового способу
2 особа однини | 1 особа множини | 2 особа множини | 3 особа однини | 3 особа множини |
уч-и | уч-іть | уч-іть | хай (нехай) уч-ить | хай (нехай) уч-ать |
танцюй | танцюй-мо | танцюй-те | хай (нехай) танцю-є | хай (нехай) танцю-ють |
доспівай | доспівай-мо | доспівай-те | хай (нехай) доспіва-є | хай (нехай) доспіва-ють |
Увага! Творення форми наказового способу за допомогою часток давай, давайте (давай зупинимося, давайте читати) не відповідає літературній нормі.
Інколи дієслова у формі одного способу вживаються в значенні іншого: Чи не допоміг би ти мені написати? (умовний у значенні наказового); Усі чекають мене на подвір’ї! (дійсний у значенні наказового); Стояти струнко! (інфінітив у значенні наказового).
Час
Минулий | Теперішній | Майбутній |
читав, читала, читали | читаю, читаєш, читаємо | читатиму, буду читати |
Особи
(визначаються у теперішньому та майбутньому часах)
однина | множина | |
1 | я (пишу) | ми (пишемо) |
2 | ти (пишеш) | ви (пишете) |
3 | він, вона, воно (пише) | вони (пишуть) |
Дієвідміни
ІІ | -ать, -ять у 3 ос. мн.: носити, бачити |
із суфіксами -ити, -іти, -їти + -ати (після ж, ч, ш), якщо в 1 особі однини -и-, -і-, -ї-, -а- випадають: косити, летіти, доїти, лежати | |
на -отіти: цокотіти (цокотять) | |
+ бігти, стояти, спати, боятися | |
в особових закінченнях будуть -и-, -і-, -ї-: клеїш, кричите | |
І | -уть, -ють у 3 ос. мн.: вести, читати |
із іншими суфіксами: полоти, боротися, літати, сіяти | |
на -отати: цокотати (цокочуть) | |
+ хотіти, ревіти, сопіти, гудіти, іржати | |
в особових закінченнях будуть -е-, -є-: хочеш, миєте | |
Дієслова дати, їсти, бути + з коренем -віс- і похідні від них не належать до жодної дієвідміни! | |
НЕ з дієсловами
Частка не пишеться з дієсловами пишеться окремо, крім тих випадків, коли дієслово не вживається без не або має префікс недо-, який означає неповноту дії: не вчив, не поїду, невгавати, недоважувати, недочувати.
Увага! Дієслів, що пишуться з не разом, мало: невгавати, неволити, незчутися, ненавидіти, непокоїтися, нехтувати.
Слід розрізняти за значенням дієслова:
недобачати (= погано бачити) – не добачати (= не помічати)
помилок недочувати (= погано чути) – не дочути (= не дослухати)
до кінця недоїдати (= голодувати) – не доїдати до кінця
недодержати термометр – не додержати слова
недодивитися за дитиною – не додивитися фільм
нездужати(ся) (= хворіти) – не здужати (= не змогти) встати
неславити (= ганьбити) – не славити (= не прославляти)
непокоїтися (= турбуватися) – не покоїтися (= не спочивати)
2.Подивіться відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0
3.Робота з підручником
-Виконайте письмово вправу № 746 на сторінці підручника 253.
4.Виконайте тестові завдання на оцінку за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-diyeslovo/
Вишліть скриншот з результатом до 27 квітня
Домашнє завдання
прочитати закінчення вислову давньоримського письменника Публія Теренція.
Святку…мо, вивча…ш, знаход…ш, ненавид…те, сто…мо, схоч…те, лет…те, колиш..ться, осміл…ться, одяга…ться, захист…мо, пиш…ш, утриму…мося, змін…ться, тьопа…те, перестав…ш.
20 квітня
Тема уроку: "Види,часи,способи дієслів.Перехідні,неперехідні дієслова"
Мета уроку: узагальнити й поглибити знання школярів про дієслово та його граматичні категорії; навчити визначати вид, час, спосіб, стан дієслів, категорію перехідності / неперехідності, правильно утворювати числові, особові та родові форми дієслів
Хід уроку
1.Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=DovwtRffOM0
2.Робота з підручником
-Виконайте письмово вправи 735,737;
-Повторіть правила за QR-кодом на с. 251
3.Виконайте тести ЗНО онлайн за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-diyeslovo/
Домашнє завдання:
Виконайте на оцінку тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7851946
19 квітня
Тема уроку: "Контрольна робота з теми "Самостійні частини мови. Прикметник,числівник,займенник"
Виконайте контрольну роботу за посиланням :
https://onlinetestpad.com/ua/test/937746-samostijni-chastini-movi-prikmetnik-chislivnik-zajmennik
Вишліть скриншот з результатом об 11 год. 30 хв
Домашнє завдання
З теми "Самостійні частини мови. Прикметник,числівник,займенник "виконайте тести за посібником О. Авраменка
14 квітня
2 уроки
Тема уроку: "Відмінювання займенників. Правопис займенників"
Мета уроку:повторити і поглибити знання про правопис займенників, подати відомості про явище прономіналізацї; формувати правописні вміння та навички.
Хід уроку
1. Повторіть займенник,переглянувши відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
2. Виконайте вправи : 721(усно); 725(письмово).
3.Прочитайте теоретичний матеріал за GR-кодом на с.250. Запам'ятайте!
4.Розподільний словниковий диктант
Абикого, аби з ким, абичий, аби на чийому, будь-хто, будь-кому, будь з ким, будь-чий, дехто, де з ким, казна-що, казна з чим, кому-небудь, неабихто, неабикого, ніхто, ні в кого, ніякого, ні з яким, ні до якого, нічий, нічийого, ні на чийому..
5.Випишіть займенники,розкривши дужки .
1. У нашім раї на землі (ні) чого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дитяточком малим. 2. Багато (де) чого не стало,— сказав старий. 3. Я сам, як бачиш, марне, всує, я сам занівечив свій вік, і (ні) на кого не жалкую, і (ні) у кого не прошу я, (ні) чого не прошу. 4. Що ж се зробилося з старим, чого зрадів оце? Того, що, бачите, старий подумав добро яке (сь) кому (сь) зробить. 5. Сирота Ярема, сирота убогий: ні сестри, ні брата, (ні) кого нема! 6. І золото, і слава є, та нема Оксани, (ні) з ким долю поділити, (ні) з ким заспівати (З тв. Т. Шевченка). 7. Будь (що) задумане можна здійснити людськими зусиллями
6.Виконайте на оцінку тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5713660
Домашнє завдання:
-виконайте на оцінку тести ЗНО онлайн за посиланням:
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-zajmennik/
-сфотографуйте результат та перешліть мені (Вайбер,Телеграм,ел.пошта)
Миру та спокою!
13 квітня
Тема уроку:"Паралельне використання відмінкових форм числа"
Мета: актуалізувати, узагальнити, систематизувати та поглибити знання про числівник , відомості про особливості використання паралельних відмінкових форм числа; удосконалювати правописні навички.
Хід уроку
1. Розгляньте таблицю «Паралельні форми числівника». На основі отриманих даних підготуйте усно лінгвістичне повідомлення про паралельні відмінкові закінчення в числівниках.
Паралельні форми числівника
Відмінок | Числівники | |||
1 (жін. рід) | 5-20, 50-80 | 200-900 | Збірні | |
Н. | Двоє, два (кількісний) | |||
Р. | Одної, однієї | П’яти, п’ятьох | ||
Д. | П’яти, п’ятьом | |||
З. | П’ять, п’ятьох | |||
О. | Одною, однією | Шістьмастами, шістьомастами | П’ятьма, п’ятьома | |
М. | На п’яти, на п’ятьох | |||
2. Провідміняйте усно подані числівники. Якщо в деяких відмінках існують паралельні форми, вкажіть їх.
Три, семеро, шістдесятий, тридцять два, п’ятсот, сто вісім, одна, дев’ятнадцять, сорок, мільйон, чотириста двадцять сім.
3. Поставте числівник у родовий, давальний і орудний відмінки(письмово).
72; 63; 91.
4.Робота з підручником:
-прочитайте теоретичний матеріал за GR-кодом на с.246
-виконайте письмово вправу 713.
Домашнє завдання:
-вивчіть відмінкові закінчення чисел за таблицями на с. 246,247;
-виконайте на оцінку письмово вправу 720.Перешліть до15 квітня домашнє завдання мені для перевірки (зручним для вас способом)
Миру і спокою!
12 квітня
Тема уроку:" Розряди числівників за характеристикою,їх значення"
Мета уроку:повторити поділ числівників на розряди,особливості відмінювання числівників.
Хід уроку
1.Перегляньте відео за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k&ab_channel=EdEra
2.Повторіть теоретичний матеріал з теми за посиланням https://zno.if.ua/?p=29.
3.Виконайте вправу 698
4.Провідміняйте словосполучення триста шістдесят днів і двісті сьомий день. Надішліть фото виконаного завдання вчителю в особисті повідомлення у вайбер чи на електронну адресу.
Домашнє завдання:
Виконайте на оцінку тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7307537
Миру нам усім!
6 квітня
Тема уроку "Тренувальні вправи з теми "Ступені порівняння прикметників"
Мета уроку:набути практичних навичок з теми
Хід уроку
1.Відкривши QR-код у підручнику на с.243, повторіть Ступені порівняння прикметників
2.Виконайте письмово вправи 689,690,691
3.Виконайте на оцінку тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8930332
Домашнє завдання:
Виконайте на оцінку тестові завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8314042
Миру і спокою!
Комментариев нет:
Отправить комментарий